Снимка: Facebook

"Останете силни" - това написал върху сметката клиент на италиански ресторант в Хюстън, който оставил 1000 долара бакшиш за поръчка от 10 долара.

"Когато служителите разбраха, целият ресторант се изпълни с весели викове и ръкопляскания", казва собственикът на заведението Фредерико Каваторе пред Fox News.

Той признава, че е изпитвал трудност да намира работа на екипа си в Cavatore's Italian Restaurant, тъй като поръчките намалели заради пандемията. Въпреки това той организирал благотворително миене на коли и раздавал безплатна вечеря и подаръчни ваучери на хората, които са протегнали ръка на съседите си в неговата общност.

За да привлича повече клиенти, ресторантът започнал да продава комплекти за правене на пица, както и бутилки от домашната си сангрия. Каваторе дарявал и пици, с които да се хранят децата в нужда и правил намаления за онези, които са на първа линия в борбата с COVID-19.

А доброто е следвано само от добро. По думите на Каваторе полученият бакшиш щял да помогне служителите му да се приберат у дома със сума пари, която е характерна за обикновен, натоварен ден в ресторанта.

"Все едно сме били отворени нормално", казва собственикът на Cavatore's Italian Restaurant. Във Facebook страницата на ресторанта той пише: "Нашите сърца останаха пълни тази вечер. Направо ще изскочат."

 

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase